Assemblea Bianual i canvis a la Junta Directiva d’AFONIB

Benvolguts socis i sòcies,
El passat dissabte dia 16 de setembre es va celebrar l’assemblea bianual d’AFONIB on ens reunim, entre d’altres coses, per triar els membres de la Junta Directiva que dirigirà l’associació els dos anys següents.

En el decurs de l’acte, es va parlar de diversos temes d’actualitat, es varen comentar les activitats realitzades els dos darrers anys i es va fer un repàs de l’estat de comptes de l’associació.

Junta 2021 – 2023

També vàrem acomiadar al nostre company Xavier Mas, que deixa el càrrec de secretari i aprofitarem per donar-li les gràcies per tots aquests anys de dedicació. Sabem que segueix vinculat a AFONIB i que seguim comptant amb ell per quan faci falta.

Junta 2023 – 2025

Després de fer les votacions, es va presentar la nova Junta Directiva, que manté la majoria de membres de la passada, afegint tres noves incorporacions: Núria de Febrer, Andreu Morlà i Óliver Martínez.
Fets els canvis, la nova Junta completa queda composta de les següents persones:
Joan Sans (president)
Núria de Febrer (secretària)
Joan Pons (tresorer)
Vocals:
Toméu Santandreu
Jaume Cabrer
Vicent Guasch
Andreu Morlà
Óliver Martínez
Seguirem fent feina amb il·lusió i comptam amb les vostres aportacions per intentar dur endavant totes les activitats d’AFONIB, així com les noves propostes que vagin sorgint.
Aprofitam per adjuntar en format PDF el fitxer amb les fotografies que es vàren triar entre els socis i les sòcies per fer el calendari d’AFONIB 2024, juntament amb l’estadística de les votacions.
Salutacions cordials.
Junta directiva.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *