Assemblea general AFONIB 2015

assemblea general 2015

Ahir és va celebrar l’assemblea general d’AFONIB a Ca S’Apotecari, a les instal·lacions de l’ajuntament de Santa Maria del Camí, als qui, des d’aquí, volem agrair la seva acollida.

En primer lloc Marcos Darío, Jaume Orell, Pepa Aguiló, Francis  de Andrés i Luís Alberto, varen presentar un recull de les seves fotografies. Després d’un descans es procedí al repàs de les activitats que s’han duit a terme durant aquest darrer bienni i es debatí la idoneïtat de seguir endavant amb algunes activitats programades. Finalment és procedí a l’elecció de la nova junta i s’acabà amb un dinar.

Volem agrair tota la tasca duita a terme per la junta anterior i desitjar tot el millor per la junta entrant, que en breus dies es reunirà per decidir el nou president, secretari, tresorer i vocals, i començar una nova etapa dins AFONIB.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *