El nostre company Sebastià Torrens està preparant pels dies 24 i 25 de maig un nou taller dedicat exclusivament a la fotografia d’aucells. Seran dos dies on podreu aprendre gran part de les tècniques per retratar aquestes meravelloses criatures alades.
El taller es dividirà, en part teòrica i pràctica. A la primera coneixereu les diferents possibilitats en la fotografia d’aucells: beurades, menjadores, aucells en vol, com amagar-vos, com intentar que vagin on vos interessi, tècniques per aconseguir els millors fons, etc. Menció especial als amagatalls dotats d’un vidre espia, un dels mètodes més utilitzats actualment i del qual en podreu veure exemples. També es parlarà de l’equipament necessari així com la seva correcta utilització, composició i disseny, la llum, l’ús del flash, etc. i un repàs de les tècniques del laboratori digital especifiques per a la fotografia d’aucells. El dissabte capvespre es visitarà el P.N. de s’Albufera en un dels moments més interessants de l’any, quan els agrons estan al punt de màxima activitat. I el diumenge dematí es visitarà una finca on podreu practicar la fotografia d’aucells tan espectaculars com àguiles, voltors i falcons, tan posats com en vol, en situació controlada, per poder practicar la fotografia d’aquests espectaculars rapinyaires.
Podeu trobar més informació a la seva pàgina web o si ja vos heu decidit a anar-hi podeu contactar directament amb Sebastià Torrens a través del correu electrònic setorrens@yahoo.es o per telèfon al 609888773.
Si vos agrada la fotografia i els aucells, sens dubte aquest és un curs que no vos podeu perdre!